Go Online is Business Partner geworden van Thuiswinkel.org

Gepubliceerd: 11 augustus 2021
Bijgewerkt: 08 december 2023
Leestijd: 10 minuten

Inhoudsopgave

Juli was een erg belangrijke maand voor Go Online. Vanaf juli kan Go Online namelijk vol trots zeggen dat zij een Business Partner is geworden van Thuiswinkel.org. Eigenaren Ivo en Shiva zijn heel blij met deze samenwerking. We zijn allemaal erg trots dat wij het logo van Thuiswinkel.org Business Partner voortaan mogen dragen op onze website.


Waar houdt Thuiswinkel.org zich mee bezig?

Thuiswinkel.org is een keurmerk dat webwinkels kunnen verdienen. Zij geven certificaten uit aan bedrijven die de drie controlepunten van Thuiswinkel.org doorkomen. Hierin checken zij op juridisch vlak en financieel vlak hoe gezond een organisatie is en kijken ze naar de veiligheid van de website. Als een organisatie aan al deze eisen voldoet, worden zij door Thuiswinkel.org goedgekeurd. Zodra consumenten het logo van Thuiswinkel.org zien staan op een website, zijn zij ervan verzekerd dat zij veilig bij de webwinkel kunnen shoppen.


Onze beweegredenen

Wij van Go Online vinden het belangrijk dat mensen ons vertrouwen. Daarnaast willen wij onszelf altijd blijven verbeteren en door middel van de samenwerking met Thuiswinkel.org kunnen wij dat daadwerkelijk realiseren. Vanuit onze strategische beslissingen kiezen wij voor Thuiswinkel.org, omdat dit aansluit bij de keuze om alleen samen te willen werken met de beste organisaties in de markt.



“Wij zijn erg blij met deze samenwerking. We hebben voor Thuiswinkel.org gekozen, omdat dit het grootste en bekendste keurmerk is en zij net als wij streven naar kwaliteit. We willen samenwerken met de beste en Thuiswinkel.org is absoluut de beste. Daarnaast staan zij het dichtst bij de markt, willen zij de markt blijven verbeteren en belangen behartigen zonder daar een commerciële insteek in te hebben.” – Ivo en Shiva



Wat betekent deze samenwerking?

Binnen de samenwerking met Thuiswinkel.org, ontvangt Go Online als Business Partner enorm veel voordelen. Zo kunnen onze medewerkers gebruikmaken van diverse ontwikkeltools door middel van een e-Academy. Deze e-Academy bestaat uit diverse trainingen die ontworpen zijn door mensen uit het vak die onze medewerkers kunnen volgen. Daarnaast is het voor ons ook mogelijk verschillende trainingen zelf te creëren. Onze medewerkers zullen gemiddeld 2 trainingen per medewerker per jaar gaan volgen. Hierdoor blijft de kennis van al onze medewerkers groeien en blijven zij up-to-date van de ontwikkelingen in de huidige markt. Dit vinden wij namelijk erg belangrijk.


Daarnaast worden wij als Business Partner opgenomen in de preferred suppliers lijst van Thuiswinkel.org. Daarmee hopen wij huidige en toekomstige klanten te overtuigen van onze kennis op e-commerce gebied. Ook is het een leuk extraatje als onze vermelding in deze preferred suppliers lijst als saleskanaal kan fungeren.


Als laatste mogen wij als Thuiswinkel.org Business Partner ook verschijnen op diverse door Thuiswinkel.org georganiseerde events. Hierdoor breiden wij ons netwerk nog verder uit en vergroten we onze naamsbekendheid.


Onze klanten profiteren

Niet alleen Go Online heeft baat bij de samenwerking met Thuiswinkel.org. Door de e-Academy trainingen blijft de kennis van Go Online up-to-date. Daarnaast profiteren wij speciaal als Business Partner via Thuiswinkel.org van jaarlijkse insights door middel van marktonderzoeken. Uiteindelijk hebben ook onze klanten daar profijt aan.


Thuiswinkel.org kan voor ons als een soort vraagbaak dienen voor vragen omtrent nieuwe (juridische) ontwikkelingen in de markt. Samen met het advies van Thuiswinkel.org en onze eigen kennis, zijn wij in staat onze klanten bij complexe vraagstukken te helpen of te adviseren.


De volgende stap

Go Online wil natuurlijk niet stil blijven staan. Het partnerschap met Thuiswinkel.org is daar een voorbeeld van. Wij willen blijven ontwikkelen zodat wij onze klanten altijd kunnen voorzien van het beste advies en het beste kunnen helpen. Ons streven is om in de toekomst meer te focussen op e-commerce gerelateerde klanten. De samenwerking met Thuiswinkel.org is daarbij een goede stap in de juiste richting en dit zal zeker niet de laatste certificering zijn die wij met Go Online willen behalen om onszelf verder te ontwikkelen.


Gerelateerde artikelen

7 december
10 minuten
3 april
3 minuten
21 maart
5 minuten
28 februari
6 minuten

Zijn wij een match?

Benieuwd of wij een match zijn? Doe de test! Wij werken uitsluitend voor bedrijven met een duidelijke conversiedoel en ambitie om online te groeien. Om te achterhalen of wij een match zijn hebben we een test ontwikkeld. De test bestaat uit een aantal vragen en duurt niet langer dan een paar minuten om in te vullen. 


Heeft jullie website een duidelijk conversiedoel?
Maandelijks investeren in SEO en CRO helpt mijn bedrijf vooruit.
Wij zijn op zoek naar een bureau voor een duurzame samenwerking.
Wij zijn op zoek naar echte specialisten en niet naar een full service bureau.
Wij hechten waarde aan een pragmatische aanpak en transparantie (hands-on mentaliteit).

Ontvang het laatste nieuws van Go Online!

Wij versturen maximaal 1 keer per kwartaal een e-mail.