Meer leads. Meer omzet. Meer efficiëntie.

Brouwer Bike Store: Extra online etalageruimte

Brouwer Bike Store en Go Online realiseren een nieuwe website extra online etalageruimte creëren door live aanbod van E-bikes en stadsfietsen.

Terug naar alle cases
Wie?

Over Brouwer Bike Store

Nadat we voor Brouwer Bike Store een frisse branding hadden ontwikkeld mochten we aan de slag met het online verkoopkanaal. We hebben hiervoor een geheel nieuwe website gemaakt. Een overzichtspagina met merkenfilter maakt het voor bezoekers eenvoudig om de juiste fiets te vinden. Op de product detailpagina lezen zij alle details van de fiets en kunnen zij vervolgens een proefrit inplannen. De nieuwe website is voor Brouwer Bike Store een belangrijk aanvullend verkoopkanaal geworden!

Resultaten

De belangrijkste verbeteringen

80% meer leads
4 uur efficiëntie winst
Kenmerken

Wat bevat de nieuwe website?

De website van Brouwer Bike Store is een extra verkoopkanaal voor de fysieke winkel. We hebben filtermogelijkheden aan het fietsenoverzicht toegevoegd om het zoeken zo eenvoudig mogelijk te maken.

Hiermee kunnen bezoekers het aanbod verfijnen naar hun wensen. Doordat we deze filters real-time toepassen wordt de pagina niet steeds opnieuw geladen na het toepassen van een filter. Bezoekers zien daardoor direct het door hun opgevraagde aanbod van E-bikes of stadsfietsen zonder dat ze een nieuwe pagina hoeven te laden.

Wat hebben wij gedaan
  • Volledig responsive (te gebruiken op alle apparaten)
  • Product importer voor live aanbod
  • Product filters
  • Geoptimaliseerd voor een hoge ranking in Google
Bekijk de website op
Desktop Tablet Mobiel
Uitgelicht element #1

Overzichtelijke product detailpagina

Om de collectie zo duidelijk mogelijk aan bezoekers te tonen is er voor ieder product een detailpagina. Deze worden automatisch gegenereerd vanuit de product importer die we op maat hebben ontwikkeld. Zo kunnen we in de toekomst eenvoudig van collectie wisselen.

Daarnaast hebben we een geautomatiseerde fotogallerij gemaakt. Wanneer een pagina wordt geladen haalt de fotogallerij de foto’s automatisch uit de juiste map op de server. Daardoor hoeven we de afbeeldingen niet handmatig per product toe te voegen. Een mooi winstpunt op het gebied van efficiency!

  • Automatisch gegenereerde detailpagina door productimporter
  • Geautomatiseerde fotogallerij
Uitgelicht element #2

Online conversie door de proefrit planner

De website moest naast een online etalage ook een extra verkoop kanaal voor de fysieke winkel worden. Daarom bevat de website verschillende triggers om bezoekers te verleiden tot het plannen van een proefrit. Via de proefrit planner kunnen bezoekers zeer laagdrempelig een proefrit inplannen. In de winkel krijgen zij vervolgens de persoonlijke aandacht die je van Brouwer Bike Store kunt verwachten. Zo is er een perfecte koppeling tussen het online en het offline verkoopkanaal!

Bekijk het resultaat

Hoe kunnen wij jou helpen?

Plan een gesprek