Meer leads. Meer omzet. Meer efficiëntie.

InterCheM: nieuwe online positionering middels meertalige website

InterCheM en Go Online realiseren een nieuwe website die meerdere talen bevat waardoor internationale klanten worden aangesproken en gekoppeld is aan het interne producten voorraadsysteem.

Terug naar alle cases
Wie?

Over InterCheM

InterCheM is een bedrijf dat al jaren opereert in de chemie, afval en destillatie branche. Daarnaast is InterCheM producent van oplosmiddelen, lakken en coatings voor de professionele industrie.

Resultaten

De belangrijkste verbeteringen

40% meer contactaanvragen
3 uur efficiëntie winst
Kenmerken

Wat bevat de nieuwe website?

We hebben de homepage ingericht zodat bezoekers direct weten wat InterCheM hen kan bieden. Voorheen was er een moeilijke navigatiestructuur waar bezoekers minimaal vier klikken moesten doen om bij de aangeboden diensten te komen.

Dit hebben wij efficiënter ingericht door alle diensten te bundelen in drie hoofdcategorieën en op de homepage een blok hiervan toe te voegen met een korte introductie over de aangeboden diensten, bezoekers die graag meer diepte informatie over de diensten willen kunnen hier doorklikken naar de gewenste content.

Wat hebben wij gedaan
  • Volledig responsive (te gebruiken op alle apparaten)
  • Maatwerk productfinder
  • Ingericht voor 3 talen
  • Geoptimaliseerd voor een hoge ranking in Google
Bekijk de website op
Desktop Tablet Mobiel
Uitgelicht element #1

Geschikt voor mobiele apparaten

De oude website was niet geoptimaliseerd voor mobiel gebruik. We hoeven uiteraard niemand uit te leggen dat het anno 2019 ontzettend belangrijk is dat een website geschikt is voor mobiele apparaten.

De header scrollt mee met de bezoeker waardoor de menu button altijd in beeld blijft, hierdoor kunnen bezoekers eenvoudig verder navigeren. Daarnaast hebben we de diensten in het blok niet zoals ieder ander bureau simpelweg onder elkaar gezet maar hebben we rekening gehouden met de natuurlijke swipe-beweging van mobiele bezoekers.

  • Rekening gehouden met natuurlijke swipe-bewegingen
  • Scrollbare header voor optimaal gebruikersgemak
Uitgelicht element #2

Call to action blok zorgt voor aanvragen

Alle diensten pagina’s zijn kort en bondig ingericht, dit was een van de eisen van de klant. De vorige website bevatte veel te veel tekst die door bezoekers niet werd gelezen, dat leverde het grote probleem op dat bezoekers ook niet over gingen tot conversie omdat de call to actions ‘verstopt’ zaten in deze tekst.

Om dit grote probleem op te lossen hebben we een groot call to action blok toegevoegd onder aan iedere diensten pagina, hierdoor kunnen bezoekers eenvoudig contact opnemen voor de gewenste diensten.

Bekijk het resultaat

Hoe kunnen wij jou helpen?

Plan een gesprek