Meertalige online positionering voor InterCheM

InterCheM is een bedrijf dat al jaren opereert in de chemie, afval en destillatie branche. Door de jaren heen zijn ze enorm gegroeid, maar het online gedeelte is helaas achterwege gebleven. InterCheM heeft ons benaderd via de website, wat getuigd dat ze echt een professionaliseringsslag wilde maken online.
Samen met InterCheM hebben we een compleet nieuwe website ontworpen en ontwikkeld. Een nieuwe stijl ontworpen waarbij helderheid, clean en vernieuwing voorop staan. Daarnaast hebben we een functionaliteit ontwikkeld die het mogelijk maakt om alle producten van InterCheM eenvoudig te vinden op de website.

Samen hebben we ervoor gezorgd dat InterCheM een verbeterde online positionering heeft waar ze in de toekomst veel profijt van hebben.

Homepage gericht op conversie

De verbeterde homepage verleid bezoekers om over te gaan tot actie

We hebben de homepage ingericht zodat bezoekers direct weten wat InterCheM hen kan bieden. Voorheen was er een moeilijke navigatiestructuur waar bezoekers minimaal vier klikken moesten doen om bij de aangeboden diensten te komen.

Dit hebben wij effici├źnter ingericht door alle diensten te bundelen in drie hoofdcategorie├źn en op de homepage een blok hiervan toe te voegen met een korte introductie over de aangeboden diensten, bezoekers die graag meer diepte informatie over de diensten willen kunnen hier doorklikken naar de gewenste content.

Geschikt voor mobiele apparaten

De website is gebruiksvriendelijk ingericht voor mobiele bezoekers

De oude website was niet geoptimaliseerd voor mobiel gebruik. We hoeven uiteraard niemand uit te leggen dat het anno 2019 ontzettend belangrijk is dat een website geschikt is voor mobiele apparaten.

De header scrollt mee met de bezoeker waardoor de menu button altijd in beeld blijft, hierdoor kunnen bezoekers eenvoudig verder navigeren. Daarnaast hebben we de diensten in het blok niet zoals ieder ander bureau simpelweg onder elkaar gezet maar hebben we rekening gehouden met de natuurlijke swipe-beweging van mobiele bezoekers.

Call to action blok zorgt voor aanvragen

Op de diensten pagina's kunnen bezoekers direct converteren

Alle diensten pagina’s zijn kort en bondig ingericht, dit was een van de eisen van de klant. De vorige website bevatte veel te veel tekst die door bezoekers niet werd gelezen, dat leverde het grote probleem op dat bezoekers ook niet over gingen tot conversie omdat de call to actions ‘verstopt’ zaten in deze tekst.

Om dit grote probleem op te lossen hebben we een groot call to action blok toegevoegd onder aan iedere diensten pagina, hierdoor kunnen bezoekers eenvoudig contact opnemen voor de gewenste diensten.

Wat is jouw uitdaging?

Wij denken graag met je mee.
Neem vrijblijvend contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden voor jouw bedrijf!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
× Chat met ons via Whatsapp