Groei van 36% in organisch verkeer en omzetstijging van 20% d.m.v. uitvoeren gedegen SEO-strategie voor Termaat Motoren.
Hoogwaardige motor spullen verkopen en de beste service verlenen in de winkel; dat is waar Termaat Motoren voor staat. Termaat Motoren was in de regio Nijmegen al een grote speler, echter kon er online nog veel gewonnen worden. De enorm concurrerende markt zorgde ervoor dat Termaat Motoren een behoorlijke inhaalslag moest maken. Daarom is de samenwerking opgezocht met Go Online. Samen hebben we Termaat Motoren op de kaart gezet met een groei van 36% in organisch verkeer en een omzetstijging van maar liefst 20%. Daarenboven komen ook nog alle top-10 posities die zijn bewerkstelligd op concurrerende zoekwoorden als “motorhelm kopen”.
Termaat Motoren is een familiebedrijf dat al sinds 1935 in Nijmegen marktleider is op het gebied van motorkleding, motoren en meer. Zij zijn Yamaha exclusief dealer en hebben daardoor een grote expertise aangaande dit mooie merk. Daarnaast hebben ze een aparte showroom voor motor occasions van diverse merken.
Het is ons gelukt de organische groei (bezoekers) met 36% en de omzet met 20% te laten stijgen. Verder hebben we topposities bereikt voor meer dan 20 relevante zoekwoorden en is het aantal verwijzende domeinen verdriedubbeld.
We hebben gemerkt dat niks onmogelijk is, ook niet in een markt waar flinke concurrentie heerst. Het gaat erom dat je de basis op orde hebt en daarna aan de slag gaat met content die aansluit bij je bezoekers. Als we een conclusie kunnen trekken, is het wel dat content blijvend hét belangrijkste is in combinatie met actief linkbuilden!