024 202 23 16

The Foodery: Maatwerk online bestelsysteem

The Foodery en Go Online realiseren een online bestelsysteem waarmee bezoekers eenvoudig gerechten kunnen bestellen en afrekenen.

Online Marketing Bureau Nijmegen
Wie?

Over The Foodery

The Foodery is een foodtruck-concept opgezet door Perry. Voor het bestellen van heerlijke gerechten ben je bij foodspecialist Perry aan het juiste adres. Daarnaast verzorgt The Foodery lekker eten op bedrijventerreinen en catering voor zowel bedrijven als particulieren. Kom eens langs op de vaste locatie van de foodtruck in Maasbommel en ervaar het zelf!

Resultaten

De belangrijkste verbeteringen

100% uren besparing
Kenmerken

Wat bevat het bestelsysteem?

Het online bestelsysteem is speciaal ontwikkeld voor The Foodery, zodat er naast de vaste catering-concepten ook online bestellingen kunnen worden gerealiseerd. Met dit bestelsysteem kunnen bezoekers eenvoudig gerechten kiezen en afrekenen.

Wat hebben wij gedaan:
  • Volledig responsive (te gebruiken op alle apparaten)
  • Eenvoudig gerechten beheren en aanpassen
  • Integratie met Moneybird
  • Softwarekoppeling met SumUp
  • Gebruiksvriendelijk bestelsysteem
Bekijk de website op
Desktop Tablet Mobiel
Uitgelicht element #1

Integratie met Moneybird

Om de boekhouding zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken, hebben we de webshop gekoppeld aan het boekhoudpakket Moneybird. Deze koppeling zorgt ervoor dat alle online bestellingen automatisch correct worden doorgezet naar het boekhoudsysteem. Het resultaat is meer efficiëntie, waarbij er veel tijd wordt bespaard op administratieve werkzaamheden.

Uitgelicht element #2

Softwarekoppeling met SumUp

Naast de online bestellingen vinden er ook fysieke verkopen plaatst bij de foodtruck. Hiervoor hebben wij een Point of Sale ingericht middels de software van SumUp. Via de REST API van SumUp hebben wij het pinapparaat namelijk gekoppeld aan de website, waardoor alle fysieke verkopen automatisch worden doorgeschoten naar de online administratie. Gevolglijk hoeven de fysieke verkopen niet meer handmatig in het boekhoudsysteem worden gezet. De automatisering hiervan bespaart dus wederom veel tijd aan adminstratie.

  • Gebruiksvriendelijk bestelproces stimuleert de verkoop
  • Klantvriendelijk en eenvoudig afrekenen
Uitgelicht element #3

Gebruiksvriendelijk bestelsysteem

Een gebruiksvriendelijk bestelsysteem stimuleert de verkoop en zorgt voor meer conversies. Bezoekers kunnen daarom eenvoudig gerechten bestellen op de website en deze eenvoudig toevoegen aan het winkelmandje. De procedure voor het afrekenen is eveneens klantvriendelijk en eenvoudig. Dit zorgt voor een gebruiksvriendelijk bestelproces in zijn geheel.

Bekijk het resultaat

Hoe kunnen wij jou helpen?

Plan een gesprek

×

Powered by WhatsApp Chat

×