Termaat Motoren en Go Online realiseren een nieuwe maatwerk Woocommerce webshop die gebruiksvriendelijk is ingericht en geoptimaliseerd is voor Google.
Termaat motoren is een familiebedrijf dat al sinds 1935 in Nijmegen actief is. Naast de fysieke winkel en werkplaats opereert Termaat Motoren ook online door middel van een webshop. De webshop is de afgelopen jaren een belangrijk extra verkoopkanaal geworden ter ondersteuning van de fysieke winkel. Echter was de vorige webshop sterk gedateerd en niet gebruiksvriendelijk ingericht voor de klanten. Daarom was het de hoogste tijd om te investeren in de ontwikkeling van een nieuwe gebruiksvriendelijke webshop.
Resultaten
De belangrijkste verbeteringen
99% Google geoptimaliseerd
10+ uur efficiëntie winst
Kenmerken
Wat bevat de nieuwe website?
Er is een nieuwe Woocommerce webshop ontwikkeld die geoptimaliseerd is voor alle schermformaten, gebruiksvriendelijk werkt voor bezoekers en geoptimaliseerd is voor Google.
Wat hebben wij gedaan:
Nieuw gebruiksvriendelijk ontwerp
Woocommerce webshop ontwikkeld
Volledig responsive (te gebruiken op alle apparaten)
Geoptimaliseerd voor een hoge ranking in Google
Koppelingen met Google, Instagram & Facebook
Bekijk de website op
DesktopTabletMobiel
Uitgelicht element #1
Alles omvattende homepage
De vernieuwde homepage van Termaat Motoren is een complete samenvatting van de shop waarbij er een prominente plaats is gegeven aan het assortiment, de fysieke winkel en het verhaal van Termaat Motoren. Bezoekers kunnen direct zoeken naar producten, filteren op categorieën en navigeren naar de verschillende motoren en aanbiedingen. Daarnaast kunnen bezoekers een kijkje nemen in de winkel via Google Streetview!
Handige categorie filters om door de verschillende categorieën heen te bewegen
Geoptimaliseerde zoekfunctie voor het vinden van specifieke producten
Visuele weergave van de verschillende motoren
Outlet blok voor het tonen van producten in de aanbieding
Persoonlijk verhaal en Google Streetview integratie
Uitgelicht element #2
SEO geoptimaliseerde productdetailpagina’s
Alle productdetailpagina’s zijn geoptimaliseerd voor Google. Op de oude website van Termaat Motoren hadden producten geen unieke URL, hierdoor ontstonden er problemen met de Google Shopping campagnes. Nu hebben alle producten een eigen unieke URL, geschreven tekst, on-page-SEO elementen en interne links naar de bovenliggende categorieën.